Saturday, April 09, 2011

[Fan Acct] Rain comes to Shinhan Bank's celebration this afternoon

회사 행사 축하 공연 에 '비' 군 왔네요 ؛ ؛. 아하하......؛؛؛؛
어머. 회사 행사에 비왔다고 올렸더니 비팬님들께서 벌써;;;;


Rain came to Shinhan Bank's celebration this afternoon...Ahhaha..
The first, second, and third performances were by Rain, 'Jang Yun Jung', and 'Kim Jang Hoon' respectively.
Oh! Many of Rain's fans have already visited my Twitter as soon as I've posted his picture on it ;;;;

Source: http://yfrog.com/h7votcfj

아...나도 갈걸ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ지인이 가서 전화로 짐 목솔 들려주고 있는데 눙물나네요비느 막 관객들하구 대화도 해ㄷㄷㄷㄷㄷㄷㄷㄷㄷㄷㄷㄷㄷㄷㄷㄷㄷㄷ말투 졸 귀요미왠지 가고싶더라니ㅠㅠ오빠 아닌 거 같은데 왜 오빠라고 부르냐면서ㅋㅋ왜 욕하냐고 농담이라고ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
신한은행 내 시상식 같은 행사인가봐 끝났어ㅠ아 지인이 혹시 모르니깐 가자고 했을때 따라 나설걸 내 게으름을 저주한다ㅠ
잇츠레이닝 레이니즘 태피 힙송 일케 4곡했대ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
뭐 당연하지만 졸 이뻤대ㅠ올만에 보니깐 넘 좋았다고ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
고대 화정체육관에서


Rain was invited to Shinhan Bank's celebration at the gym of Korea University around 5 this afternoon to perform live.
He sang 4 songs, It's Raining, Rainism, How to Avoid the Sun, and Hip Song.

It was said he even talked to the audiences. He said to one of the audience, "You look much older than I am. So I’m wondering, why do you call me 'oppa'?" He then said, "Why do you speak ill of me? Just kidding!"

According to my friend, of course, he was so cool, and she was really glad to see him again after a long interval.
I really regret not having gone after her when she asked me to join her.
Rain was the first guest to perform, probably due to another schedule (Malaysia F1 concert on Apr.10)

Source: DC
All the translations by rain bird@rain-eu.com

No comments: