Monday, June 21, 2010

Rain carrying a bag on his shoulders with his shorts near where a fan works

R

I bumped into Rain near where I work.

My friend had shouted at us, "I saw Rain in front of 7-Eleven next to my shop, when I went to the store to buy some ice cream.", so I had burst out, "How come you only saw him!"

But I also had a chance to see him, so I continued to press the shutter, following him around everywhere at that time.

And then when I went to Dongdam, the sound of his hit song 'Love Song' came from the loudspeaker in the nick of time. At the same time I was so excited.

Oh, Rain! I'll be seeing you again!

Let me go undercover in front of my store. ㅋㅋ.

** That's probably what happened around June 19th.

===============================================================================

울 가게 앞에서 띡, 마주친 비느님♪

이틀 전이던가, 아이스크림 사러 갔던 조만만님이 흥분된 목소리로

자기 지금 가게 옆 세븐일레븐 앞에서 비 봤다고 난리를 치길래

왜 혼자 본거냐고 !!!!! 버럭 했었는데........

나도 봤다 이거야, 조만만이 ! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

그것도 졸졸 쫓아다니면서 ㅋㅋㅋㅋㅋ (빠순이 돋아;;;)

머리론 알겠는데, 이미 내 발은 하염없이 그를 쫓고,

내 손은 셔터질 백만번째 -_-

이러고나서 저녁에 동댐 갔다가 '널 붙잡을 노래'가 흘러나오는데

어찌나 흥분되던지 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

꺅, 또 봅시다 또 또 !

가게 앞에서 잠복해야게뜸 ㅋㅋ

Source: boom@DC
gall.dcinside.com
Credit: ratoka's blog
Brief translation credit: rain bird@rain-eu.com

No comments: