Wednesday, May 04, 2011

Saw Rain who visited Gangnam-gu office to be appointed honorary ambassador for Gangnam-gu

Gangnam Ambassador (31)

후기라고 할껀 없구요ㅋㅋㅋㅋㅋ
10시쯤에 강남구청 도착했는데, 초큼뒤에 바로 벤이
오더라구요~비느 내리시고 인사 다 받아주시면서
엘리베이터 앞으로 휘적휘적 걸어가셨어용ㅋㅋㅋ
비느는 걷는데 저는 뛰었어용...

팬분들이 3층으로 올라가길래 저도 따라 올라갔더니
구청 직원분들이 많이 나와서 대기중ㅋㅋㅋㅋ
먼지 높으신분과 티타임 갖으시고 옆방으로 이동해서
위촉장 받으시고 10시 30분쯤에 끝나서 나오시는데,
거기 공익근문원? 여하튼 남자 2분이서 싸인받을라고
기다리다가 비느 나오시니까 싸인해주세요! 하고
종이 내밀었는데, 비느가 웃으면서 "어이쿠 죄송합니다"
하고 계단을 휘적휘적 내려가셨어요ㅋㅋㅋ

1층에 센터에서 근무하시는 분들께 인사하고 그앞에서
사진찍을려고 했는데, 사진사가 없어져서 비느 그냥
벤타러 가셨어용ㅋㅋ벤타기전에 거기 높으신분들과 인사
다 나누시고 갑자기 어떤분이 지훈씨!악수좀 해주세요!
하니까 그분 악수 해주시고ㅠㅠㅠ바로 벤에 타셨어요
ㅋㅋㅋㅋ아줌마 아저씨들이 얼굴좀 보게 다시내리라고ㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋ공익근무 남자분들이 와아...키 진짜크다...포스 쩐다...
거기 있던 모든분들이 '잘생겼다'를 연발했어요ㅋㅋㅋ


It's not exactly a fan account, but I write just a quick note..kekekeke

Rain was seen getting out of his van soon after I arrived in Gangnam-gu office around at 10:00am.

He strode to the elevator and went to the third floor after he was greeted by all the people waiting for him as he got out of the van...kekeke..I had to run while he was walking.

Many of the ward officials were already on standby when I went after him as his fans followed behind him all the way...kekekeke..He received the appointment letter when he came in the next room after having a cup of tea with a higher authority there.

After Rain was all done, he left the room at around 10:30am..Then, 2 public service workers asked him to autograph, poking out some papers to him, but saying to them, "Ouch! sorry", he stridingly went down the stairs..kekeke..

Rain greeted those who worked at the center on the first floor, and he intended to pose for a picture in front of the department, but he just went to his van because somebody supposed to be responsible for taking his pictures was away from his desk at the very moment..keke..

While Rain was shaking hands and exchanging a few words with the higher authorities before leaving, a certain person suddenly extended his hand for Rain to shake, calling Rain loudly, "Ji Hoon ssi! Please shake hands with me!" Just then, Rain held out his hand to the person without hesitation and got into the van.

kekekeke..Some middle aged women asked Rain to get out of his van once again by saying as "We want to see your face once more!" ..kekekekekekeke...Some other public service workers exclamations of delight at his tall stature, good looks, and his bearing where there was something dignified...kekekekeke..

Source: DC
English translation by rain bird@rain-eu.com

No comments: