Saturday, March 12, 2011

Rain in Japan (July 2010)

친구홈피에서 비어빵 발견ㅋㅋㅋㅋ

작년 7월 일본 시부야 여행갔다가 봤다며
인증샷있길래 데리고옴 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
댓글에 등판이 운동장만하다곸ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


It has been found on my friend's homepage.

She saw Rain while she was traveling in Japan's Shibuya last July.
There has been a funny comment on Rain's back, "His back looks the size of the playing field"

Source: DC
English translation by rain bird@rain-eu.com

No comments: